Лежачі поліцейські – наразі чи не єдиний засіб примусового зниження швидкості на дорогах України і власне Дніпра. У той час, коли весь світ для цього використовує набагато ширше коло пристроїв. Це дорожні пагорби, шикани, міні-кільця, звуження ширини проїзної частини та багато інших. Цей відрив від, так би мовити, трендів спонукав фахівців України змінити наші норми.
Про це повідомили адвокат Майя Сергєєва та директор Дніпропетровського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України Володимир Коротаєв. За їхніми словами, з 1 листопада 2020 року набувають чинності нові національні стандарти: ДСТУ 4123 з оновленою назвою «Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги».
Вони передбачають застосування всіх вищезазначених засобів. Крім того, в їх основі – світова концепція «VisionZero» в галузі будівництва автодоріг. За цим задумом, саме проектувальники і будівельники в першу чергу відповідальні за дорожню безпеку. І вони повинні прораховувати всі деталі, маючи на увазі людський фактор, ще на початку виконання робіт.
Зазначимо, нещодавно в Дніпрі встановили перший підвищений пішохідний перехід.
https://www.otv.ua/g6GP7pXyAY4