Стати кращим помічником для мешканців Дніпропетровщини. Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO проводить регулярні опитування серед населення регіону, аби дізнатися чи задоволені споживачі послуг якістю обслуговування. А вже потім вдосконалюватиме свій сервіс на основі зібраних даних.
Визначатимуть за індексом задоволеності клієнтів обслуговуванням у контакт-центрах, енергоофісах чи онлайн-сервісах. Оцінюють якість надання послуг мешканцям у декілька етапів. Перший – це швидке опитування за результатами звернення. Це може бути дзвінок у Вайбер, де спеціаліст пропонує оцінити роботу спеціаліста та часу очікування.
Другий етап – зворотній дзвінок клієнтам, які залишили негативний відгук. Фахівці контакт-центру намагаються з’ясувати причини невдоволення і по можливості вирішити проблему клієнта. Вже потім аналізуються зібрані відгуки. Спеціалісти радять не ігнорувати можливість залишити коментар щодо обслуговування. Саме після безлічі відгуків була впроваджена можливість збереження декількох особових рахунків у Viber-боті. Опитування не займе багато часу – лише кілька хвилин, що допоможуть постачальнику електроенергії, газу та енергоефективних рішень стати краще для кожного з нас.