Не пройшло і двох місяців, як у Дніпрі знов почав курсувати транспорт. І хоч працює він не в повному обсязі, на дорозі автобусів і маршруток значно побільшало. Транспортні зміни відбулися через послаблення карантину, утім, оцінити їх змогли далеко не всі. Попри те, що кількість маршрутів збільшилась, пасажиропотік у місті майже не змінився. А все через те, що в автобусах і тролейбусах й надалі діє пропускна система. Разом із нею з 12 травня вступили в дію і нові правила.
Серед щасливчиків, що мають спеціальний білет – Олександр. Чоловік говорить: до послаблення карантину діставатися роботи у центр міста було доволі складно. Зараз же з розширенням маршрутів, проблеми, сподівається, більше не виникатимуть. Єдине, що в цій ситуації його бентежить – це оплата за проїзд.
Незважаючи на оплачуваний проїзд, грошей заробити, скаржаться водії, майже неможливо. Адже в салоні людей практично немає. Водій автобусу №57А Вадим зробив за ранок вже три рейси і заробив лише 160 гривень. Востаннє до тупіка повернувся і взагалі порожнім. І хоч чоловік радіє, що знову вийшов на роботу, страх за майбутню зарплату його не полишає.
Проблеми з пасажиропотоком, переконують диспетчери, є на кожному маршруті. Та навіть попри це водії сумлінно виконують свою роботу.
На дороги з 12 травня вийшли і 3 маршрути АТП 11231. Великогабаритні і маленькі автобуси відтепер возитимуть людей з найвіддаленіших районів Дніпра. Перед виходом на лінії увесь транспорт продезінфікували, аби люди були у безпеці.
Попри те, що робота на підприємстві потроху почалася, пасажиропотік, за словами директорки АТП, залишає бажати кращого. І хоч, від маленької кількості людей страждає економіка, працівників без зарплати, переконує Лариса Новикова, не залишать.
Незважаючи на такий старт, і водії, і пасажири таки сподіваються, що за деякий час зміни в громадських перевезеннях підуть на краще. А поки цього не сталося, автобуси так і продовжуватимуть возити по кілька людей в салоні.
https://www.otv.ua/xuJ4mEmrXW4