У Дніпрі презентували call-центр Інспекції з питань контролю за паркуванням. Відтепер працює гаряча лінія, яка дозволить мешканцям Дніпра звернутися до Інспекції з будь-яким питанням, що стосується паркування, а також вчинених правопорушень.
Тепер гарячу лінію модернізовано і роз’яснення на поширені запитання дає автоповідач. Людина, у якої є певні претензії або питання може зв’язатися з оператором як по телефону, так і в чаті, який працює на сайті Інспекції.
За словами працівників Call-центру, на гарячу лінію надходить близько 500 дзвінків за день. Найпоширеніші запитання стосуються причин штрафів і можливість їх оплати, також поступають питання наприклад “Де я можу знайти своє авто, якщо його евакуювали?”
https://www.otv.ua/QWH0C5F1rXw