Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Нові вимоги

Мінцифра запровадила нові стандарти якості державного сервісу

Єдині стандарти якості державного сервісу. Такий наказ затвердило Міністерство цифрової трансформації України. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, мають забезпечити високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.

Окрім того, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Оскільки у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових. 

Серед нововведень: 

  • послуги надаватимуть якісно та без дискримінації всім, хто звертається;
  • працівники відповідатимуть вам впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті;
  • уникатимуться та запобігатимуться виникнення конфліктів із відвідувачами;
  • Фокус на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
  • щоденно збиратимуться відгуки відвідувачів. Та враховуватимуться зауваження для поліпшення сервісу;
  • вам повідомлятимуть, коли отримають ваш е-лист та надішлють прізвище ім’я по батькові та контакт працівника, який його опрацьовує;
  • сервіс надаватиметься безбар’єрно різним групам населення: інформація жестовою мовою або документи шрифтом Брайля тощо

Ці стандарти стануть обов’язковими для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

Поширити:
13 Січня, 2022