Нові послуги, якісне обслуговування та удосконалений імідж. Саме такі зміни відбулися з “Укрпоштою” за шість місяців. Про це під час візиту до одного з відремонтованих відділень заявив очільник міста Борис Філатов. Серед змін – придбання нових автівок, ремонти існуючих та створення нових відділень, модернізація послуг. Зокрема, для комфорту клієнтів з’явилися так звані чат-боти, де можна відстежити посилку; смарт-бокси, коли посилка будь-якої ваги, надсилається за встановленою ціною коробки та особистий кабінет, через який можна відправити будь-що. Найочікуванішою новинкою, мабуть, стала поява терміналів у відділеннях. Головна ж зміна, за словами генерального директора “Укрпошти”, це підвищення якості обслуговування. Попри чималі зміни та великі плани на майбутнє, скептичне відношення клієнтів поки що не зникло. Говорять, що навіть сучасний ремонт не може змінити систему. Зазначимо, що наразі “Укрпошта” користується найменшою популярністю серед користувачів.
https://www.otv.ua/x1MV_QjaRbE