Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Мокра проблема

Що робити мешканцям підтопленого будинку?

Початок опалювального сезону з рекордними показниками – говорять вони. Хто “вони” – здогадатися не важко, утім, про які рекорди йде мова – невідомо. Та якщо порахувати кількість позаштатних ситуацій, що виникли в будинках внаслідок подачі тепла, все стає зрозумілим – рекорди у Дніпрі – сумнівні. 

Однією з будівель, що відчула на собі принади централізованого опалення став будинок по вулиці Робоча 87, що у Дніпрі. 

 

Правильним у цій ситуації було викликати аварійну службу, що і зробили мешканці будинку. Далі, за сценарієм, комунальники повинні були усунути неполадку, а в найкращому випадку – замінити труби. Та не в цій історії. Їхня ж допомога обмежилась перекриттям опалення та перев’язкою дірявої труби звичайним хомутом. Щоправда, протрималась конструкція недовго, вже за кілька годин труба почала протікати знов.

 

Таким явищам у будинку вже не дивуються. Періодично виникаюче підвальне море для людей за десятки років стало вже звичним. В Жилсервіс про нові проблеми з комунікаціями повідомляють чи не щотижня. Утім, у комфортних кабінетах до того байдуже.

Найголовнішою проблемою цього будинку вже років з п’ятнадцять залишається прорив каналізації. Стається він стабільно кожної зими. І тоді підвальне море наповнюється не тільки водою, а й фекаліями. Масштабів, до речі, стихія набуває чималих, а нестерпний сморід від підземелля тягнеться аж до горища. Крім того, від постійної вологи у квартирах людей з’являються тріщини, цвіль та мох. Від такого букету, переконують мешканці, потерпає здоров’я, особливо, у дітей.

 

Аби бодай якось привести до ладу комунікації, людям доводиться гуртуватися. Вони вже звикли власними зусиллями ремонтувати те, що за законом повинні робити комунальники. Та і виходу іншого, на жаль, не мають, адже бояться за власні життя. Через одвічні підмивання грунту, фасад будівлі почав тріскатися та просідати, тож, ймовірно, що одного дня будинок по вулиці Робочій, 87 повторить долю гуртожитку політехніки.

 

Зневірені люди звернулися по допомогу до котельні, що обслуговує їхній будинок. Просили аби ті воду перекрили, щоб хоч якось просушити підвал та залатати дірки. Чи погодились допомогти людям, ми вирішили дізнатися безпосередньо у працівників котельні.

 

Та коментар отримати таки вдалося, навіть не дивлячись на те, що нашому дзвінку раді не були. З невеликим бажанням на розмову погодилась керівниця цієї котельні Наталія.

 

Запевнили нас, що з дня на день опалення у будинку таки з’явиться, але тільки після того, як Жилсервіс зробить свою частку роботи. Тож, коли це таки станеться – невідомо, а поки мешканці й надалі будуть мерзнути в оселях та хлюпатися у підвальному морі. 

https://www.otv.ua/S3M-aPy1KJ4

Поширити:
6 Листопада, 2019