Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Активна фаза

Будівництво нових тунелів та станцій дніпровського метрополітену

Будівництво об’єктів дніпровського метрополітену має пришвидшитись. Це пов’язано з початком використання вибухових робіт при спорудженні гірничих виробок.

Проте, в інших ЗМІ наразі наведені не зовсім коректні дані щодо інтенсивності проведення вибухових робіт. А саме те, що “спочатку дніпряни чутимуть по кілька вибухів в день на кожному забої”. 

Спираючись на досвід будівництва першої пускової ділянки, згідно з технологією гірничих робіт, для використання буро-вибухового методу спорудження гірничих виробок в існуючих інженерно-геологічних умовах, протягом доби в одному забої проводився 1 вибух. Тобто один цикл: підготовка забою, закладання вибухівки, проведення вибуху, провітрювання забою, прибирання породи та зведення кріплення виробки. Час, який потрібен для виконання одного циклу спорудження тунелю не дасть можливості проводити більше одного вибуху в 1 забої протягом доби. 

Днями керівник проекту metro.dp.ua Артем Костюк на своїй сторінці у соціальній мережі детально розповів про розповсюдження енергії вибуху при будівництві тунелів метрополітену. Вибухи відбуваються з затримкою. Заряди, які закладені в шпури, підриваються не одночасно, а серіями. Яких може бути 5-10 і так далі.
Сейсмічні коливання земної поверхні можуть відчуватися, фіксуватися хіба що спеціальною вимірювальною апаратурою. 

Зазначимо, після завершення будівництва трьох станцій та перегінних тунелів на ділянці від станції “Вокзальна” до станції “Музейна” будівництво першої черги метрополітену у Дніпрі буде завершено. Сподіваємось, що на цьому будівництво метро не завершиться, адже з досвіду метробудування відомо, що тільки при розвитку мережі метрополітену досягається найбільший ефект його використання. Зростає рентабельність експлуатації та зменшуються витрати на його утримання. 

https://www.otv.ua/fOEkdcezixs

Поширити:
26 Серпня, 2020