Єдині стандарти якості державного сервісу. Такий наказ затвердило Міністерство цифрової трансформації України. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, мають забезпечити високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
Окрім того, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Оскільки у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових.
Серед нововведень:
- послуги надаватимуть якісно та без дискримінації всім, хто звертається;
- працівники відповідатимуть вам впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті;
- уникатимуться та запобігатимуться виникнення конфліктів із відвідувачами;
- Фокус на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збиратимуться відгуки відвідувачів. Та враховуватимуться зауваження для поліпшення сервісу;
- вам повідомлятимуть, коли отримають ваш е-лист та надішлють прізвище ім’я по батькові та контакт працівника, який його опрацьовує;
- сервіс надаватиметься безбар’єрно різним групам населення: інформація жестовою мовою або документи шрифтом Брайля тощо
Ці стандарти стануть обов’язковими для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.