Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Новий етап модернізації

Укрзалізниця запустила у месенджерах власний чат-б

Зручність, створена для користувачів, – запорука успіху підприємства. Клієнтоорієнтованою хоче залишатися і Укрзалізниця. Нещодавно компанія запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber та Telegram зі змогою прямого продажу чи повернення квитків. Можливими послугами також є замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, номер колії, інформування про прибуття або запізнення потяга. Про таку новину повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Чат-бот – створіння розумне, він розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.

Поширити:
13 Січня, 2021