Сітілайти, білборди. У Дніпрі стартувало розроблення спеціального дизайн-коду для окремо розташованих рекламних конструкцій. Наразі вже презентували попередню візуалізацію даного проекту.
За словами художників, метою проекту є впорядкування реклами по місту. Щоб комерційні оголошення розміщувалися чітко за вказаними правилами. Це надасть змогу очистити вулиці від хаотичного розташування білбордів. Місто відкриється у всій красі, його простір, архітектура для мешканців, туристів.
У правилах обов’язково пропишуть частотність розміщення реклами на тій чи іншій території, зонування, заборонені зони, а також типізацію конструкцій. Розміщення бордів стане неможливим біля пішохідних переходів, а також на місцях, де заважатимуть водіям, та поблизу історичних пам’яток. Зміст самого рекламного повідомлення та його оформлення змінювати не будуть.
Та щоб цей дизайн-код затвердили, його повинні розглянути та обговорити під час громадських слухань. А потім він має потрапити на сесію міської ради.
https://www.otv.ua/mO_3TKKL7tA