Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Бачити місто, а не рекламу

У Дніпрі стартувала розробка дизайн-коду для комерційних матеріалів

Сітілайти, білборди. У Дніпрі стартувало розроблення спеціального дизайн-коду для окремо розташованих рекламних конструкцій. Наразі вже презентували попередню візуалізацію даного проекту.

За словами художників, метою проекту є впорядкування реклами по місту. Щоб комерційні оголошення розміщувалися чітко за вказаними правилами. Це надасть змогу очистити вулиці від хаотичного розташування білбордів. Місто відкриється у всій красі, його простір, архітектура для мешканців, туристів. 

У правилах обов’язково пропишуть частотність  розміщення реклами на тій чи іншій території, зонування, заборонені зони, а також типізацію конструкцій. Розміщення бордів стане неможливим біля пішохідних переходів, а також на місцях, де заважатимуть водіям, та поблизу історичних пам’яток. Зміст самого рекламного повідомлення та його оформлення змінювати не будуть. 

Та щоб цей дизайн-код затвердили, його повинні розглянути та обговорити під час громадських слухань. А потім він має потрапити на сесію міської ради. 

https://www.otv.ua/mO_3TKKL7tA

 

 

 

Поширити:
11 Листопада, 2020