Концерти у якості агітації, вплив соціальних медіа та підкуп виборців. Підбиваємо підсумки передвиборчої агітації позачергових парламентських виборів.
Перше, на що звертають увагу фахівці – тривалість. Цей агітаційний період ще з самого початку охрестили найкоротшим. Були навіть побоювання, що кандидати не встигнуть провести якісну передвиборчу кампанію.
Не дивлячись на стислі строки, у гонці за голоси, кандидати використали максимум своїх можливостей. Крім застосування звичних медіа, в цей раз використали ще й соціальні, так би мовити, стали трохи ближчими з народом. Аби забезпечити успіх собі і партії, не побоялися задіяти якомога більше адміністративних ресурсів. Між іншим, такий прийом в останнє використовували ще за часів правління четвертого президента.
Тож виборців вкотре закликали добре обміркувати власний вибір.
https://www.otv.ua/uH_Kml7oGVo